wtorek, 9 września 2014

Halo, halo.... Bohaterze ....

Kilka dni temu napisałam o możliwości rehabilitacji Marianki. W czasach gonitwy za pieniądzem i ....za wolnym czasem muszę przyznać, że dość sceptycznie podeszłam do tego tematu, jednocześnie pokładając niesłychaną nadzieję w tym, że znajdą się osoby które będą chciały i będą mogły nam pomóc. Prawie natychmiast dostałam wiadomość od Pani Izy z potwierdzeniem przelewu na 150zł. Chwilę później wpłata od drugiej Pani Izy na 50zł. A wczoraj wpłynęła wpłata od Pani Kasi na 100zł. Bardzo dziękuję - za reakcję, za wpłaty. Jestem ogromnie wzruszona. Jakby tego było mało napisała do mnie Pani Magda prosząc o uszycie kilku zabawek z których pieniądze były, są i nadal będą przekazywane na Mariankę. Pani Magda zaproponowała pożyczenie mi kwoty potrzebnej na turnus rehabilitacyjny. Bez podtekstów, bez procentu, po prostu dlatego, że jest ją na to stać i dlatego, że z racji posiadania mojej lali czuje się tak jakbyśmy się znały. Nie spodziewałam się, naprawdę muszę przyznać, że nie spodziewałam się, że ktoś będzie chciał mi tak pomóc. Bardzo, bardzo dziękuję za te wszystkie wpłaty i gesty. I proszę o jeszcze. Na koncie fundacji mamy na tę chwilę 300zł. Jeszcze trochę brakuje, ale jeszcze trochę czasu jest. Dlatego jeśli możecie wesprzeć nas nawet bardzo drobną kwotą będziemy ogromnie wdzięczni.
W razie pytań odsyłam do wcześniejszego posta pt. "Zostań naszym bohaterem"
I przeklejam dane do wpłat:
Możecie Państwo pomóc w rehabilitacji  Marianny  przekazując darowizny na konto:

Fundacja  Pomocy  Osobom Niepełnosprawnym „Słoneczko”
ul. Stawnica 33
77-400 Złotów

89 8944 0003 0000 2088 2000 0010 z dopiskiem: na leczenie Marianny Wachowskiej 357/W

Wpłaty zagraniczne w euro: kod SWIFT(BIC):

GBW CPL PP, 76 8944 0003 0000 2088 2000 0050

Wpłaty zagraniczne w USD: kod SWIFT(BIC):

GBW CPL PP, 97 8944 0003 0000 2088 2000 0060
Bardzo dziękuję i pozdrawiam
Małgosia - mama Marianki
P.S. Wczoraj moja Marianka wróciła z przedszkola bez zęba. Dolnej jedynki. Hmm ... :-)
Mój mały szczerbol :-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz